Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Sunday 29 December 2013

VERONA - UNTUK LELAKI SAJA YE...

VERONA - RAMUAN TRADITIONAL UNTUK LELAKI YANG ALAMI MASALAH EREKTIL

RAMUAN ♡  VERONA -- TRIBULUS TERRESTRIS, DESMODIUM GANGETUM, MUCUNA PURIENS, HYGROPHILLIA AURICULTA, ORCHIS LATIFOLIA, ARGYREIA SPECIOSA DLL


Komponen ramuan di atas sangat membantu dalam melancarkan proses ereksi.
Komponen  ramuan ini berfungsi dalam meningkatkan fungsi erektil, meningkatkan kesuburan, meningkatkan kualiti dan jangka hayat sperma.
Akar pada DESMODIUM GANGETCUM mengandungi bahan yang membantu menguatkan sistem saraf  bagi menyokong kehidupan seks yang normal dan MUCUNA PURIENS berfungsi sebagai tonik saraf membantu penghasilan sperma yang sihat bagi yang mandul. HYGROPHILLA AURICULATA berguna membantu meningkatkan nafsu seks dan salur kencing. ORCHIS LATIFOLIA menguatkan otot  dan tenaga batin membantu dalam pengerasan dan pemanjangan ereksi. ARGYREIA SPECIOSA  mempunyai bahan yang mampu meningkatkan nafsu seks, menguatkan otot dan badan, memiliki kesan anti penuaan .

Dosage : 1-2  2 kali sehari

TIDAK PERLU DIRAGUKAN LAGI FUNGSI DAN KEBERKESANAN VERONA DALAM MENGATASI MASALAH ANDA.

PENGAMBILAN YANG DICADANGKAN SEKURANG KURANGNYA 2 MINGGU UNTUK MENDAPAT KESAN YANG MAKSIMUM , PENGAMBILAN YANG BERTERUASAN AMAT MEMBANTU  ANDA DALAM MENJAGA KUALITI SEKSUAL ANDA SEPANJANG MASA.

DUIT BOLEH DICARI KEPUASAN ??
ANDA MAMPU DAPATKAN KEPUASAN DENGAN VERONA

UNTUK PESANAN @ PERTANYAAN :

PM@ WAAP DI  0125510345/0124181134

No comments:

Post a Comment