Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Wednesday 21 November 2012

ZAMAN HEALTHCARE


Zaman Healthcare adalah anak syarikat Farmasi Zaman yang beroperasi di Kota Kuala Muda, Sg Petani, kedah. Dengan produk kesihatan yang efektif dan terbaru dari Zaman healthcare dapat memberi impak kepada penduduk sekitar Kota Kuala Muda dan kawasan yang berhampiran bagi memastikan kesihatan mereka dalam keadaan baik.. Zaman Healthcare menyediakan pelbagai produk kesihatan yang terbaik, perkhidmatan pemeriksaan kesihatan dan juga membekalkan alat bantuan pesakit. 
        Objectif perniagaan Zaman Healthcare

Dibawah adalah objektif Zaman Healthcare:
                      i.            Untuk menyediakan produk kesihatan yang terbaik bagi penduduk Kota Kuala Muda dan penduduk sekitar kawasan.
                    ii.            Untuk menyediakan perkhidmatan pemeriksaan kesihatan kepada penduduk Kota Kuala Muda bagi memastikan kesihatan penduduk dalam keadaan terbaik.
                  iii.            Untuk membekal alat bantuan pesakit dengan harga yang berpatutan.

Zaman Healthcare adalah anak syarikat Farmasi Zaman yang beroperasi di Kota Kuala Muda, Kedah. Zaman Healthcare didaftarkan atas nama Khiri Azaman Bin Khalid dan Eliza Suryati Bt Salleh. Zaman Healthcare menjual pelbagai produk kesihatan,alat bantuan pesakit dan  Pemeriksaan kesihatan, 




No comments:

Post a Comment